..

Ja o så ska man ju komma på vad man ska skriva också jag som inte är så värst fantasifull men något kommer man väl komma på då och då..
just nu sitter jag och kollar på Drew Carey show..jag vet programmet är lite annorlunda men har faktiskt kollat på det i några år.:P skulle egentligen behöva gå lägga mig men vart pigg efter några glas cola..
Har vart ledig idag och är ledig även imorn.skönt skönt. imorn har jag inget planerat skall väl träffa lilla joanna som vart i Dalarna i en vecka..hon får väl komma upp hit till mig en stund har känt mig ensam i veckan..Vasse är ju fortfarande kvar i Grekland medans jag får sitta ensam här i lägenheten..:( men snart kommer han hem tisdag morgon babe.;) och han har då med sig sin kusin  som aldrig varit utanför greklands gränser skall bli skojigt att visa han vad Sverige har att erbjuda. hela 13 dagar skall han bo hos oss.. Mia i en lägenhet med två killar..oj så ja kommer vilja bo hos mamma i några dagar;)

Hörs imorn gott folk..God natt..


Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0