??

Blogg torka, ide torka, ork torka..:P
Freeedag idag,jobb på haga 22:30-03:30 härligt härligt ha betalt till halv fyra men e alltid hemma cirka 5 över det ta ju typ 1 minut att gå hem därifrån:P

Det har inte gått bra för mig på haga på nåra veckor så hoppas det vänder ikväll, min provision får inte sjunka nu med tanke på min fantastiska vecka förra veckan..

Vädret just nu gör mig deprimerad hade velat gå ut och satt mig  i solen just nu men vart tog den vägen da?
ja hatar hösten, kan det inte bara bli vinter på en gång liksom mycket mycket mysiagre juh..

Förra året vart det ingen pulka backe för mig men i år ska ja inte missa det..Men ja skippar pulkan tar snowracern(elr va de heter) istället:P och "mördar" backen låter bra..

Ja vill ut och resa..Vasse hör du de..;)
vad sägs om kanske aten i vinter? elr Italien typ..(skor,skor,skor)..Ta dig en tankeställare älskling och hör av dig:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0